יצירת קשר

צרו קשר לקבלת מידע נוסף על מכשירי שמיעה בחיפה, מכוני שמיעה בחיפה, תיקון מכשירי שמיעה, התאמת מכשירי שמיעה בצפון ועוד. מלאו את פרטיכם בטופס המצורף ונשמח לחזור אליכם בהקדם.
נושא
שם
טלפון
Email



טלפון: 04-8759200
 

חדשות אודיו סנטר

תיקון מכשירי שמיעה
אנו מתקנים את מרבית מכשירי השמיעה וכן מספקים ציוד עזר נלווה. צרו קשר למידע נוסף.

סקר מכשירי שמיעה

אני מתעניין ב...
 
אטמי אוזניים בקריות

תשמעו על אטמי אוזניים בקריות....
אנשים רבים שגרים בצפון, מחפשים אטמי אזניים לשחייה בקריות. איך בעצם עוזרים לנו אטמי אוזניים, ואיך אנחנו יודעים לבחור אטמים לאזניים בקריות שיעבדו בצורה טובה? לפני שנסביר על אטמי האזניים, נסביר קצת על המבנה של האוזן שלנו. לכל אחד יש באוזן פיסת עור שנקראת: עור התוף. הפיסה הזו שומרת על האוזן שלנו בכדי שלא ייווצרו בה זיהומים, וכדי שגורמים זרים כמו מים לא יכנסו אליה. עם זאת, יש מקרים שבהם לאחר ניתוח, או בעקבות לקות מלידה או פגיעה פיזית, יש לנו קרעים בעור התוף. במצב זה אם אנחנו גרים בצפון - אנחנו צריכים כמובן אטמים לאזניים בקריות.


על המבנה של אטמי אזניים בקריות
ראשית, רכישה של אטמי אזניים לשחייה בקריות צריכה להיות מותאמת לחלוטין לתנוך שלכם. פנו אל חנות מקצועית שמעסיקה אודיולוגים מומחים בתחום השמיעה, על מנת שאלו יוכלו להתאים לכם אטמים בצורה אידיאלית בדיוק למבנה של האוזן שלכם. ההתאמה חייבת להיות מושלמת, שכן היא צריכה למנוע חדירה של כל טיפת מים אל תוך האוזן שלכם.
כשאתם הולכים לחנות כזו, חשוב מאד לציין שאתם צריכים אטמי אוזניים לשחייה בקריות. כך אתם תקבלו את האטמים האטומים ביותר, שידעו לחסום חדירה של כל טיפת נוזל אל תוך האוזן שלכם. מצד שני - אתם עדיין כמובן תהיו מסוגלים לשמוע מה מתרחש סביבכם. מבחינת חומר הגלם של אטמים לאוזניים בקריות, החומר צריך להיות חומר סיליקון רך - כך שהוא לא יציק לכם בתוך האוזן. בסופו של דבר, אנשים רבים קונים אטמים לא רק לצרוך שחייה חובבנית של מספר דקות, אלא לפעמים גם לצלילה מקצועית של ממש.
יש כמובן את השאלה, מתי כדאי לקנות אטמים לאזניים בקריות - האם כאשר אנחנו מרגישים ירידה בחדות השמיעה? האם כאשר אנחנו עומדים לפני ניתוח? באופן כללי, תמיד כדאי להקדים תרופה למכה, לבצע בדיקת שמיעה במכון מוסמך, ועל הדרך גם לקנות אטמי אזניים לשחייה בקריות.

אודיו סנטר מספקים לכם אטמים איכותיים
מחפשים אטמים לאוזניים בקריות? רוצים ליהנות מהחופים של חיפה מבלי לסבול מדלקות אוזניים? מהיום לאודיו סנטר יש את הפיתרון בשבילכם! אודיו סנטר, המרכז המוביל בארץ בתחום האודיולוגיה, מעסיק מומחים בתחום השמיעה, שיכולים כמובן לספק לכם גם אטמי אזניים בקריות שיהיו איכותיים במיוחד. אצלנו באודיו סנטר אתם מוזמנים לעבור בדיקות שמיעה, ואם יתגלה בסופן שאתם צריכים גם אטמי אזניים - אנחנו כמובן נספק לכם אותם, תוך התאמה אישית ומיוחדת למבנה האוזן שלכם.

כדי ליהנות משחיה, וגם משמיעה תקינה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא בסך הכל לפנות אל אודיו סנטר, והפתרון בדרך אליכם!