יצירת קשר

צרו קשר לקבלת מידע נוסף על מכשירי שמיעה בחיפה, מכוני שמיעה בחיפה, תיקון מכשירי שמיעה, התאמת מכשירי שמיעה בצפון ועוד. מלאו את פרטיכם בטופס המצורף ונשמח לחזור אליכם בהקדם.
נושא
שם
טלפון
Email



טלפון: 04-8759200
 

חדשות אודיו סנטר

תיקון מכשירי שמיעה
אנו מתקנים את מרבית מכשירי השמיעה וכן מספקים ציוד עזר נלווה. צרו קשר למידע נוסף.

סקר מכשירי שמיעה

אני מתעניין ב...
 
תיקון מכשירי שמיעה בקריות

מדוע חשוב לבצע תיקון מכשירי שמיעה בקריות?
השמיעה היא אחד החושים הכי חשובים שיש לנו - היא מאפשרת לנו למעשה לתקשר עם בני אדם אחרים, וגם לקלוט מסרים מהסביבה ולאמוד את מצבנו. לכן, כאשר השמיעה נחלשת בגיל צעיר או מבוגר מסיבות שונות, אנשים רבים פונים כמובן לרכישה של מכשירי שמיעה. אם אתם גרים באזור חיפה והקריות ויש לכם מכשיר שמיעה - אין ספק שכדאי לכם להיות בקשר עם מעבדה שמבצעת תיקון מכשירי שמיעה בקריות. אבל אילו תקלות בכלל יכולות לקרות, שבגללן נצטרך תיקון מכשירי שמיעה בקריות? נסקור כמה מהמכשירים ונבין איזה סוג תיקון הם דורשים.


סוגים שונים של תיקון מכשירי שמיעה בקריות
תיקון מכשירי שמיעה בקריות מושפע מאד מסוג המכשיר שיש לנו. חשוב שנבין שיש כמובן שני סוגים שונים של מכשירי שמיעה - המכשירים האנלוגיים והמכשירים הדיגיטליים. המכשירים האנלוגיים משמשים למעשה בתור סוג של מגבר. מכשיר השמיעה פשוט אוסף את הרעשים בסביבה, ומגביר אותם דרך מיקרופון. המכשיר האנלוגי, לעומת זאת, לוקח את הקול שנקלט מהסביבה, מעבד אותו לאות דיגיטלי ואז לאות אקוסטי. המכשירים הדיגיטליים נחשבים כיום למתקדמים יותר ולאיכותיים יותר, אך עם זאת יש אנשים רבים שעדיים מסתפקים במכשירים האנלוגיים.
כשמודבר על תיקון מכשירי שמיעה בקריות, כאמור נשים לב לסוג המכשיר. אם מדובר במכשיר אנלוגי, יתכן מאד שיש צורך לשפר את איכות השמע דרך המיקרופון. כמו כן, לעתים יש צורך לתקן את ווסת ההגברה (בפרט אם מדובר על תיקון מכשירי שמיעה בקריות בשביל ילדים עם לקות שמיעה, שמשחקים יותר בכוונון הסאונד).
לעומת זאת, תיקון מכשירי שמיעה בקריות עבור מכשירים דיגיטליים הוא מרוכב ומתקדם יותר - וכמובן מצריך ידיים מקצועיות במיוחד. לפעמים גם יש צורך לתקן את מכשיר השמיעה משום שחלק בו נשבר, הדבר קורה בעיקר עם מכשירי השמיעה החיצוניים שמולבשים מסביב לתנוך.

אודיו סנטר מבצעת בשבילכם תיקון מכשירי שמיעה בקריות
מחפשים מרכז שיבצע עבורכם תיקון מכשירי שמיעה בקריות במחירים משלמים ונוחים? מחפשים את הגוף המקצועי ביותר שמומחה בלקויות שמיעה? אודיו סנטר שמחה להציג בפניכם את אנשי המקצוע שלה! אודיו סנטר היא חברה בעלת ניסיון של למעלה מ30 שנה בתחום האודיולוגיה, או בעברית - תחום השמיעה. החברה מוכרת אמצעי שמיעה מתקדמים ביותר למבוגרים וילדים כאחד, מבצעת בדיקות שמיעה, וכמובן מבצעת גם תיקון מכשירי שמיעה בקריות. החברה אף יכולה לייבא חלפים מיוחדים בהזמנה אישית, ועובדת אל מול הספקים המובילים בעולם של המותגים המוכרים מעולם מכשירי השמיעה.
אז אם גם אתם מחפשים מקום בצפון שיתקן את מכשירי השמיעה המתקדמים שלכם - פשוט פנו אל אודיו סנטר, והשמיעה תחזור במהרה!